UNDERSÖKNINGAR
När du vill vara säker på vad folk tycker
För att få reda på vad kunder tycker om ditt erbjudande måste du fråga. Ett problem idag är mängden undersökningar som konsumenten uppmanas att svara på. Alla vill veta men få vill lägga tid på att berätta. Textmeddelanden ger respons direkt.
Öka svarsfrekvensen med SMS
Svarsfrekvens på e-post och automatiska uppringningar är låg.
SMS däremot har hög svarsfrekvens, i synnerhet om frågan är enkelt ställd och enkel att besvara.
Fördjupa undersökningen
Ett vanligt sätt att bearbeta informationen som samlas in är att kontakta dem som antingen gett mycket höga betyg eller de som gett låga betyg. De är också mer benägna att fördjupa sina svar än de som svarar kring mitten-värdena och är nöjda i största allmänhet.
Vi hjälper dig att sätta upp en djupare undersökning på webben som vi länkar till via sms.
Enkelt att svara och delta
Undersökningar via sms är framgångsrika därför att människor både läser och besvarar textmeddelanden i mobilen i högre grad än meddelanden i andra kanaler. Svarsgraden ökar när det är enkelt att besvara direkt i mobilen, både den inledande frågan och den fördjupade undersökningen till utvalda kunder.
FLEXIBLA MEDDELANDEN
Många funktioner i samma tjänst
LÅNGA MEDDELANDEN
Har du mycket att meddela? Inga problem. Du kan skriva upp till 3060 tecken i ett enda, sammanlänkat SMS.
MÅNGA MEDDELANDEN
Har du många att meddela? Skicka upp till en miljon SMS med personligt mottagarnamn på mindre än en timme.
SÄKRA MEDDELANDEN
Har du hemliga meddelanden? Kommunikationen är alltid krypterad med https och du kan även skicka Flash-SMS eller ange giltighetstid.