Framtidens kommunikation är här, och den öppnar dörren för smidigare kundupplevelser och bättre relationer till dina kunder.
RCS (Rich Communication Services) för företag innebär kortfattat att företag kan göra sina meddelanden rikare, med till exempel knappar, bilder och videos, istället för simpla SMS.
Det gör det lättare för kunder att boka tider, spåra försändelser, få påminnelser och köpa mer. För företag innebär det högre konverteringsgrad, mer kontroll över data och effektivare kommunikation med kunderna.
Men vad kan företag göra med RCS? Och varför kommer det vara en global snackis under 2025? Ladda ner vårt kostnadsfria White Paper, med allt du behöver veta om RCS för företag.
Innehåll:
- Introduktion av RCS-kommunikation
- Tekniska funktioner och fördelar
- Affärsmöjligheter med RCS
- Jämförelse med andra kommunikationskanaler
- Säkerhet och integritet i RCS-kommunikation
- ROI och affärsnytta
- Framtiden för RCS
- Implementering av RCS för företag